tjogofjärde december

Får börja med att säga God Jul! :)

Dagen har varit väldigt bra med mycket mys med familjen och så :)
Vid tolv var jag Cattis & mormor vid kyrkan och kollade på julspelet som varje år! :) Det är alltid lika mysigt att komma dit och kolla på barnen och bara må gött.
Sen vid ett ungefär kom vi hem och då kom Farmor, Lina, David (som vi kallar för Batte), Lotta & farbror Göran till oss. släkten på pappas sida alltså :)
Åt mat och spelade jepordy (Batte är ju så söt så det är synd om honom ju! gud vad vi skrattade! ;D ) och sen var det dags för Kalle Anka och hans vänner önskar er god jul! :)
Sen spelade vi spel igen och vid fem kom tomten till oss :)
När han kt så fick vi alla våran andra julklappar.
Iår fick jag;

Av mamma & pappa
Presentkort på gina på 500 kr,
presentkort på elgiganten på 600 kr,
underställ från HH :)
två filmer, National treasure 1 & 2 :)
ett singstar spel, summer party,
ett hjärthalsband,
& en paris holton parfyn:)

Av Cattis
precentkort på H&M för 200 kr,

Av kusinerna,
det var Batte som har valt allt till mig iår :)
jättesöt Färjestadnallebjörn! :)

av farmor
300 kr
att köpa vad jag ville för :)

Tack så jättemycket för julklapparna! :)

Och de roligaste av allt var nog när pappa öppnade julklappen som han fått av Batte!
En enorm färjestadfilt som han kan använda när han har tagot för många öl och ligger på soffan!
och det roliga är att pappa HATAR färjestad! ( men jag fattar inte hur man kan hata det laget men ja, han är lite underlig min pappa...) De finns inget lag han hatar så mycket som färjestad! xD hahahah!


Nu är det bara att ladda om inför morgonens julfirande med mormor, knorren, lillplutten, morbror anders och susanne! :)
Syster Helena & Joakim kommer hit från Jönköping imorgon också (: nyss hemkomna från thailand.


Men nu ska jag kolla på film (:

/Sandra


Kommentarer
Postat av: Nicole

Ingen TV box ? ;)

2009-12-25 @ 10:35:57
URL: http://nichle.devote.se
Postat av: Nicole

haha, gör så! :D

2009-12-26 @ 11:20:18
URL: http://nichle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0