tionde december - min dag!

Idag fyller jag 17 år! :)

Men de var ingen bra start på dagen.
Kom till skolan och så hade vi ingen lektion.
Och nästa lektion började 13,15 så jag skrev till läraren och frågade om jag fick göra det hemma istället och det fick jag som tur är :) Mari (utan e) är bra snäll ibland hon :)

Men Magnus HATAR jag!
Såhär löd våran konversation i måndags;
Jag- Magnus kan vi itne få vara lediga på torsadag då?! Snälla!!
Magnus - Nej! ni ska troligtvis ha en vikarie.
Jag - Troligtvis? Om den inte kommer då? :O
Magnus - men det kommer ne vikarie!
Jag - kan vi inte få göra frågorna hemma då?! Kom igen.. Jag fyller ju år då och allt. Snällllllllla!! (a)
Magnus - Nej!! Ni ska ha lektion och du ska vara HÄr och jobba! 
Sen går han. 

jo visst! jävlar vilken  fin vikarie vi hade. Så åkte till skolan helt i onödan.

Men får hoppas att resten va min dag blir bättre.
Vill att klockan ska bli fem så jag får öppna mina presenter! =)
Och äta tårta! (a)

Men ikväll/inatt ska jag t hagfors på lussevaka iallafall. kommer nog bli rätt roligt!
Eller, Nicole kommer ju så självklart kommer det bli roligt :D Sötunge!

Puss! / Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0