sjätte december

Att servera igår gick rätt bra faktiskt. Fick jopbba tillsammans med ponuts så vi gjorde så att jag tig beställningarna och han bar fram dom :) Så slapp jag tappa något i backen ;) haha.
Men de flöt på riktigt bra men blev väldigt trött. Så när vi satt och åt uppe i ett rum så var jag Hanna & Linn så övertrötta så vi skrattade så tårarna sprutade. Vi pratat om gamla minnen när vi spelade fotboll tillsammans och om julkalendrar. Pontus & Elin undrade om vi var höga eller något. Ändå brukar de vara van att jag håller på sådär men de var enormt igår alltså. Så nu har elin en mcyket fin video på sin mobil. Haha!

Kom hem vid ett och då domnade jag direkt.

Vaknade vid nio och då duschade jag och gjorde mig iornding.
Vid tolv åkte jag Cattis & mormor till karlstad. Var och köpte en julklapp till mamma, en ny mobil! :) Nokia 5610 :)
Och så åkte vi till kusinerna sen för att fira lillplutten som fyller 9 år dagen före mig. På onsdag alltså :)
Var ritkgit trevligt förutom att Richard höll på att skrämma livet ur mig... -.- xD Men ja lever ju än så:p

Nu ska jag lägga mig och läsa. Nu är det bara två veckor kvar i skolan sen är det lov! :)


/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0