sextonde december

och nu är det inte långt kvar till jul! :)

Vaknade vid halv fyra imorse av att de ringde. Pappa svarade och det var mormor som ringde och sa att hon hade jätte ont i bröstet och knappt kunde andas. Så han sprang och hämtade mamma så hon sa att hon skulle fixa en ambulans till henne. Så efter det kunde jag knappt sova alls.. :(
Ville verkligen inte till praktiken idag p.g.a det men mamma sa att de blir inte bättre av att vara hemma.

Så åkte vil dit som vanligt. Var men Henrik hela dagen idag typ. Så de blev väl en hel del skratt kan man ju säga :)
Fick även 500 kr av dom i julklapp för att de var nöjda med mitt arbete jag gjort under hösten! :) De var ju roligt tycker jag :)

Under dagen så fick jag reda på att mormor har lunginflamation :( Och det är ju ganska allvarligt för gamla tanter. Hon fyller ju faktiskt 77 år nu på söndag.
Mormor, du måste bli bra! Du måste ju se mig, Felicia & Ronja ta studenten innan du ens får tänka på att dö!!
Jag älskar dig mormor <3
 
Men har iallafall inte mått något vidare bra efter jag kom hem. Har haft ont i huvudet och frusit jättemycket. Tur att vi bara har en lektion imorgon iallafall =)

Sen är det jullov typ! :D wiho

Men nu ska jag gå och kolla på tv :)

Puss / Sandra



söta mormor :)


Kommentarer
Postat av: Nicole

va söt din mormor va :D

2009-12-16 @ 21:36:19
URL: http://nichle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0