sex and the city

Nu har jag kollat klart på hela Sex and the City serien! Så himla bra! (a)
Så nu vet jag itne riktigt vad jag ska göra resten av lovet när det är jämt svinkallt ute .. Kan ju inte sitta vid datan hela dagarna.

Förslag på vad jag kan göra resten av lovet?
Träna kan jag inte heller göra från morgon till kväll..
Och inte ens jag är så stökig att jag behöver städa mitt rum varje dag, bara varannan xD

Men får hitta mig på med något! :)


Ska snart sova!
Sista natten på 2009! 
Det har varit ett ganska bra år faktiskt! :)

 GODNATT!

/Sandra


Kommentarer
Postat av: annie

haha nejdå, ja ska försöka låta bli (a) tycker du kan slå en pling och önska gott nytt år :D

2009-12-30 @ 23:40:36
URL: http://anniejansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0