nionde december

Får bara med att säga Grattis till min lilla plutt som fyller 9 år idag! :)
Imorgon är de min tur ;) Inte att fylla nio då men att bli ett år äldre ;P

APUn idag var väldigt seg! Men jag klarade dagen iallafall.
När jag kom hem sa att jag och fjantade mig lite med cattis osv. :) 

Sen skulle hon och jag ner och träna i gymmet, men helt plötsligt så lyckade Catharina lura med oss på RPM passet ( Spinning ). Jag har så ont i rumpan att jag vill gråta. Men gud vad gött det känns nu ändå. Vet att man har gjort något nyttigt idag :)  

Nu ska jag snart lägga mig och kolla på Pernillas Jul, och sen ska jag läsa för att senare gå besök av John Blund hoppas jag :)

Vi hörs imorgon om jag har tid att skriva då :)


Puss! /Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0