fjortonde december

bara tio dagar kvar till jul, och det är snö ute!! :D



Idag började jag skolan vid tio så jag tog halv tio bussen.
Kom typ 10 minuter försent men orkade inte bry mig om det!
Då hade vi Samhäll, gjorde ju riktigt mycket verkligen! ;) Satt och kladda på et papper hela lektionen.
Sen englelska i exakt 18 minuter.
Då satt jag bara och prata med Fredrik :)

Sen vid kvart i två var de gympa. Vollyboll! =D Skitroligt är ju de! :D

Vid tre hämtade pappa mig så åkte vi upp på utveklingssamtal.
gick riktigt bra faktiskt :)
Matte A - VG
Svenska A - VG
Estetisk verksamhet A - VG
Data - G
Måleri & plåt - VG
och så låg jag på VG i engelska A också :)

När jag kom hem så tog jag det lugnt och sen drog jag och tränade. Combat idag :)

Men nu ska jag lägga mig och läsa! :)

 


Jag älskar Twilight böckerna! :D
Men tycärr har jag ju inte den fösrsta, men de är ju tur att Elin har den så jag får låna av henne :)

Puss! / Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0