femte november

Igår fick vi sluta klockan två istället för fyra! :)
Så drog hem och duscha och gjorde mig iordning för vid halv åtta kom Sofia & Matilda och hämtade mig och vi drag iväg till karlstad! Hämtade Sara på wåxnäs och så drig vi in mot SF.
Filmen var grym! Fast jag tycker nog ändå att ettan var snäppet bättre. Men New moon kommer jag absolut att se igen! Utan tvekan. :) 
Vid tolv gick vi mot bilen och vi satt och dunka musik och skrattade hela vägen. haha. Sofia aläppte av Matilda & Sara vid statoil och sen skjutsade hon hem mig :) 
Tack för kvällen flickor, de var riktigt roligt! =D 

Vaknade vid tio idag och då satte jag och mamma igång att baka lussabullar. Sen kom cattis ocks, så nu har vi bakat lussebullan, saffrnadsläng med vit choklad ( =D=D=D!!!) bajkakor och knäck! :) Och så har vi spelat julmusik för fulla muggar. Skrattat har vi också gjort ;)

Men nu ska jag hoppa i i ducshen för att göra mig iordning för att vara servitris på julbordet vid byn :)
Kommer nog bli rätt najs!

5 dagar kvar! =)

/Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0