-to pee or not to pee, that's the question!?

Har kollat på SATC hela dagen idag typ. har kollat på två hela säsonger och 6 avsnitt på säsong tre :)
Men vid fyra typ så skjutsade Cattis mig och Felicia till mormor.
Ska sova här inatt igen.
När vi kom hit så drog jag på mig täckbyxorna och gick ut ocj skottade snö och hämtade ved åt mormor. när det var klart så lekte jag i snön ett tag :) Gjorde snöänglar, skrev fullt med saker (som man gjorde när man var liten vet ni) och bara njöt av att snön är här :D
La mig i snön och bara kollade upp mot himlan när snön sakta föll från himlen i typ tio minuter. Men de blev fruktansvärt kallt åt rumpan och ryggen så då bestämmde jag mig för att dra in. Vill ju inet bli sjuk nu före nyår och grejer :) 

Blev att kolla på mer SATC sen men kan inte bli så sent ikväll för imogon klockan sju måste vi upp. Mellan 8 och halv nio någongång så kommer mamma, pappa & Cattis och hämtar oss för att åka till stan och handla :) Får hoppas jag hittar något att ha på mig på nyår då :) 
Vet inte riktgit vad som händer, men blir nog hos Millan först iallafall :) 
Om inte drar jag till hagfors istället :)


Tjobre!

/Sandra 


Kommentarer
Postat av: Nicole

KOM TILL ELIN! <3<3<3

2009-12-28 @ 12:36:12
URL: http://nichle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0